Zaproszenie do składania ofert na wykonanie wymiany wykładziny dywanowej w wybranych pomieszczeniach budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku.


Nr postępowania przetargowego: G-241-47/18

Termin składania ofert ustalono na dzień 18 października 2018 r. na godz. 12:00.

Oferty zostaną otwarte 18 października 2018 r. o godz. 12:15 w sali C431.

Postępowanie NIE jest prowadzone w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych.

Szczegóły w załącznikach.

 

Zapytanie ofertowe (Plik docx, 28.70 KB)

Wzór umowy (Plik docx, 29.25 KB)

Zestawienie pomieszczeń i powierzchni (Plik xlsx, 12.61 KB)

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony.
Dodane załączniki
2018-10-12 12:36 Michał Gadomski
Artykuł został zmieniony. 2018-10-12 13:32 Michał Gadomski Porównanie