Uwaga - Zmiana godzin urzędowania Sądu
Godziny urzędowania Sądu:
poniedziałek - piątek: 7:30 - 15:30
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kontakt telefoniczny: 85 66 56 510
Centrala telefoniczna
Kontakt telefoniczny: 85 66 56 222
Godziny otwarcia:
poniedziałek: 8:00 - 18:00
wtorek - piątek: 8:00 - 15:00
Istnieje możliwość:
- telefonicznego zamawiania akt pod numerem tel. 85 66 56 520,
- elektronicznego zamawiania akt pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
Terminy zamawiania akt:
Zamawianie akt z jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 14:00.
Zamawianie akt archiwalnych z jednodniowym wyprzedzeniem do godz. 12.00.
Zamawianie akt rejestrowych z dwudniowym wyprzedzeniem.
Czytelnia akt znajduje się na pierwszym piętrze w pokoju A110.
Wydawanie wyciągów, odpisów i zaświadczeń z Krajowego Rejestru Sądowego, Rejestru Zastawów, Ksiąg Wieczystych oraz przyjmowanie ogłoszeń do Monitora Sądowego i Gospodarczego.
Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek: 8.00 - 18.00
wtorek - piątek: 8.00 - 15.00
Kontakt telefoniczny: 85 665 65 70
Opłaty za wydanie odpisów i zaświadczeń z Centralnej Informacji
Punkt wydawania odpisów i zaświadczeń znajduje się na parterze w pokoju C020 (na wprost od wejścia głównego).
Wzory formularzy wniosków o publikację ogłoszenia w Monitorze Sądowym i Gospodarczym można pobrać ze strony Ministerstwa Sprawiedliwości:
Formularze dotyczące Monitora Sądowego i Gospodarczego
Egzemplarze Monitor Sądowy i Gospodarczy dostępne są pod adresem: Monitor Sądowy i Gospodarczy - przeglądanie monitorów
Dnia 12 maja 2023 r. weszła w życie zmiana art. 1 ust. 3b Ustawy o wydawaniu Monitora Sądowego i Gospodarczego, określająca maksymalną opłatę za ogłoszenie lub obwieszczenie.
Opłata za zamieszczenie w Monitorze Sądowym i Gospodarczym ogłoszenia lub obwieszczenia nie może być wyższa niż 20% minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207).
Maksymalny koszt za publikację ogłoszenia w MSiG po 01/01/2025 będzie wynosi 933,20zł.
Koszt publikacji sprawozdań finansowych wynosi 500zł.
W celu złożenia wniosku o publikację ogłoszenia należy:
- wypełnić wniosek MSiG M1
- przygotować treść ogłoszenia i ja podpisać
- dokonać opłaty na konto Ministerstwa wg. obliczonych znaków (ze spacjami) za ogłoszenie
Zaleca się przesłanie treści ogłoszenia w wersji elektronicznej na adres e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. - pendrive nie są obsługiwane z uwagi na wewnętrzne zabezpieczenia systemowe.
Publikacji ogłoszenia można dokonać poprzez:
- wysłanie wersji papierowej na adres Sądu Rejonowego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 1203, 15-950 Białystok
- korespondencyjnie bezpośrednio do Monitora Sądowego i Gospodarczego przy Ministerstwie Sprawiedliwości ul. Czerniakowska 100, 00-950 Warszawa
- zeskanowanie wniosku, treści ogłoszenia (podpisanych ręcznie lub podpisem kwalifikowanym ) oraz dołączenie potwierdzenia opłaty dokonanej na rachunek Ministerstwa i przesłanie na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kontakt do punktu przyjmowania ogłoszeń do publikacji w Monitorze Sądowym i Gospodarczym: 085-665-65-70 lub e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny otwarcia:
poniedziałek: 8:00 - 17:30
wtorek - piątek: 8:00 - 15:00
Kasa Sądu znajduje się na parterze w pokoju A004.
Godziny otwarcia:
poniedziałek: 8:00 - 17:00
wtorek - piątek: 8:00 - 15:00
Biuro Podawcze znajduje się na parterze w pokoju A022.