Uprzejmie informujemy, iż od miesiąca października 2020 r. wychodząc naprzeciw potrzebom interesantów, przy uwzględnieniu aktualnej sytuacji epidemicznej, na stronie internetowej Sądu Rejonowego w Białymstoku utworzony został nowy kanał komunikacji z Sądem poprzez uruchomienie funkcji czatu.
Rozwiązanie to jest alternatywą zarówno dla osobistej wizyty w Sądzie, jak i prób nawiązania kontaktu telefonicznego z pracownikami Biura Obsługi Interesanta. Informacje udzielane z wykorzystaniem czatu nie mogą wykraczać poza zakres informacji udostępnianych drogą telefoniczną, czy elektroniczną (patrz: zasady udzielania informacji przez BOI - podstrona Biura Obsługi Interesanta). BOI nie udziela porad prawnych.
W sytuacji zajętości pracowników BOI (tryb offline) interesanci mają możliwość wysłania zapytania na czacie, odpowiedź uzyskają w możliwie najszybszym czasie na wskazany przez siebie adres e-mail.
W chwili obecnej czat obsługują wszyscy pracownicy BOI tut. Sądu, w godzinach jego urzędowania.